tisdag 21 september 2010

Skit Kina!

Jag har blivit jätte sjuk så jag är mest arg hela tiden *frustration*. Men just nu fick jag mail från Kina-susan och nu är jag mest arg på henne. HUR svårt är det att göra en leverans!? alltså det är inte svårt. Man producerar varan (om den inte redan är klar) men packar ner det i en kartong, man väntar på pengar och man skickar varan, alternativt fakturerar mottagaren.
     Nu vill Kina-susan att jag skall byta färg på ett av de håren jag beställt till en annan färg, en färg som inte ens är lik de ursprungliga. Ehh, ja då kan ju hon ge mig det gratis tycker jag! HUR kan denna affären ens vara JOBBIG!? It´s a fucking sample! jag borde inte ens betala för det! Nu byter jag fan till att handla med Indien snart. Jävla skit Kina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar