tisdag 21 september 2010

Salon International

Salon international är en hårmässa som hålls i London varje år i oktober. Det är jätte roligt att åka dit och titta på alla frisörer och hur duktiga de är, detta blandat med sliskiga säljare som älskar unga frisör damer. Bjudning på gamla bilder från salon international:






Jag och Pia på klubb efter:






Sedan hittade jag bilder också från 2007 på en TIGI release conference i London, ALLTSÅ LOL detta är JAG *vill inte tro* med Franska Teamet för TIGI:



ehh ja, annie hade ju flyttat dit samma dag, så jag ringde henne och hon kom med mylie till vårt hotell, det var på den tiden man fick bo på Hilton, haha VEM ÄR JAG!?



Den showen som jag såg i samband med TIGIs konferens var nog en av de bättre jag sett. De hade massor av modeller på scen med en stor tv skärm i bakgrunden som spelade i 3D, så alla satt med 3D glasögon på sig + att de hade hyrt in proffsiga dansare/akrobater som modeller vilka reste runt med dem för att göra uppsättningen på olika ställen i världen:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar