onsdag 15 september 2010

Jobb



Jobbat idag, inga skumma typer som pratade om konstiga saker. En gång kom det tex in en som trodde att färgen på håret lossade/gick ur snabbt för att hon fick utväxt! och vad säger man då "nej, alltså håret växer, utväxter får man fylla i emellanåt/månadsvis" (?) haha skojiga människor!
     En annan favorit var en kund som seriös inte kunde prata. Jag: "behöver du hjälp med något?" Den: "hubbilibubbelibubb" Jag "ehh, va?" den: "hubb hubb hubb *gestikulerande*" jag: "eh, he, spray? hårspray?".... Detta ledde såklart ingen vart, men hon kanske trodde att hon kunde prata, vad vet jag.
     Jag FÖRSÖKER ju också få till en säljtävling på jobbet. Det går sådär, jag behöver hjälp från övre makter för det är inte jag som beställer in produkter och no need 4 tävling utan tillräckligt många produkter!
     Btw, var inte jätte svårt att betala Western Union, mina produkter är på väg! Tydligen ligger dock ingen större säkerhet i att ha western som mellanhand, så kan lika gärna betala till ett utländskt konto. (om inte western tar mindre ränta that is, får kolla upp, men alltså, tänker att de måste ju ta MER än en bank?)
  

PS: VILL verkligen göra ett sådant hår som på bilden, kräver någon som har ett bättre hår än mig, typ locka och tupera det MASSOR (+ löshår) , blir as coolt, som att det vore 30-40talets boben fast långt hår och extreme! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar